środa, 6 stycznia 2016

Propozycja: 6 zimowych stylizacji.

 

Podczas takich mrozów i ujemnych temperatur nie chce się nic kompletnie robić.
Także post jest dość luźny.

Od razu mówię, że wszystkie projekty wykonałam sama i muszę przyznać, że było to dość przyjemne.
W zimę przede wszystkim stawiamy na wygodę, pielęgnację i ciepło.
Także kolorystykę strojów wpasowałam w typowe dla tego okresu: czerń, biel, beże, bordo, lekkie pastele.

 

Klasycznie, czerń i biel, chyba nie ma nic piękniejszego.
Nie dość, że wygląda obłędnie to stawia na wygodę i użyteczność (duża torba, płaskie buty).



 Coś bardziej słodkiego.
Luźno, wygodnie, ale elegancko.


 
Ubiór chyba typowy dla każdej licealistki.
Co sądzicie o butach? Bo są one dość kontrowersyjnym tematem.



Raczej oczywiste, że zima to czas wielu imprez i oficjalnych wydarzeń.
Dlatego też zawsze musi być obecna mała czarna z kontrastującymi dodatkami.



Jedno słowo określające: szkoła.
Nie ma co się stroić, ciepło+pielęgnacja to podstawa.


 
Ostatni już, sprawdzi się na spotkania, większe wyjścia.
Przeważają jasne kolory z przełamaniem ciemnych.


Niestety już jutro powrót do szkoły, nie wiem jak sobie z tym poradzę. Obecnie marzę już tylko, żeby temperatura była wysoka jak w święta. Może wtedy złapię jeszcze więcej motywacji do ćwiczeń, które wraz ze zdrową dietą już dają spoko efekty, ale mi ciągle mało formy. 
Planuję też małe rozdanie dla czytelników bloga, więc dołączajcie do obserwatorów, póki jeszcze czas ;)

A jaki jest Wasz ulubiony zimowy ubiór?

10 komentarzy:

  1. Najważniejszy u mnie jest ciepły sweterek i standardowo do kompletu jeansy. :))
    Super post ;)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swetry, swetry, swetrów nigdy dość :3

    OdpowiedzUsuń
  3. 100% moich zimowych stylizacji to ciepłe swetry, po prostu nie potrafiłabym bez nich żyć! Najbardziej podoba mi się 3 propozycja, jednak nie przepadam za butami Emu ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ :) Bardzo spodobał mi się Twój blog, więc nominowałam Cię do LBA ^-^
    Pytania u mnie na blogu:
    ♥YOZiZIRA.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobałą mi się 2 stylizacja ale wszystkie są świetne :D
    http://julietestyle.blogspot.com/2016/01/podsumowanie-2015-i-cele-noworoczne-d.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia stylizacja najlepsza i najbardziej w moim stylu *.*
    Fajny blog dodaję do obserwowanych!
    zapraszam do mnie :
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i trzecia stylizacja skradly moje serce <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam stylizacje w takim stylu, jak te, ktore dodalas, sa cudowne :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię luźne pastelowe stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyczna czerń i biel mi najbardziej przypadł do gustu! :D
    Ale inne stylizacje też są ciekawe :3

    Zapraszam! :) http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw coś po sobie ♡