niedziela, 10 stycznia 2016

Niedzielny haul Rossmann

Pierwsze kosmetyczne zakupy w tym roku.
Czy udane? Oceńcie sami. 

 

Na pierwszy ogień idą:
  •  Serum z keratyną i miodem na bazie wody termalnej marki Wibo: ma walczyć z suchymi skórkami i odżywiać paznokcia. Ma przyjemny zapach, płynnego miodu oraz fajną konsystencję. Cena: 8,99 zł.
  • Piaskowy lakier do paznokci marki Wibo: mam go drugi dzień na paznokciach i przyznaję, że ma świetną teksturę i bardzo dobrze się trzyma.Zapewne będzie trudny do zmycia. Cena: 7,29zł.

 (zdjęcie z bloga: swiat-nat.blogspot.com)

 



  • Million Dollar Lips Wibo pomadka w formie błyszczyku: przetestowana, trwała, mocny kolor, bardzo matowa, ale daje nieprzyjemne, tempe uczucie na ustach i baaardzo wysusza. Cena: 10,99zł.



  • Krem nawilżający Alterra: bardzo mocno pachnie, niektórym może to przeszkadzać. Myślę, że nawilża średnio, ale jeszcze będę testować. Cena: 8,99zł.



  • Żel do mycia twarzy i zmywania resztek makijażu Isana young: to już moje opakowanie, ulubiony żel, nie podrażnia, idealnie domywa makijaż, nawet jeśli wcześniej nie był zmyty. Ma fajną konsystencję i przyjemnie pachnie. Jednak jest on tematem kontrowersyjnym, bo niektórych podrażnia. Może ktoś z Was go miał? Cena: 7,99 zł.



  • Oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym Ziaja: według mnie jedna z lepszych maseczek od tej firmy. Kupuję je co jakiś czas i po jej użyciu czuć świeżość na twarzy. Cena: 1,29zł.

To już wszystko. Myślę, że to fajne kosmetyki na porę zimową, chociażby kolorystyka lakieru, odpowiadająca tej porze roku.Wszystkie ceny to takie, za które je dorwałam, niektóre były na promocji.

7 komentarzy:

  1. Lakier do paznokci wygląda cudownie, jak oglądałam go w Rossmannie wydawał mi się dziwny, ale przekonałaś mnie, przejdę się po niego :)
    Nie wspomnę o pomadkach Million Dollar Lips, po które nie umiem się wybrać już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier do paznokci wygląda cudownie, jak oglądałam go w Rossmannie wydawał mi się dziwny, ale przekonałaś mnie, przejdę się po niego :)
    Nie wspomnę o pomadkach Million Dollar Lips, po które nie umiem się wybrać już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam serio od Wibo :) zapraszam do mnie , może ci sie spodoba i zostaniesz na dłużej :*
    http://jevinn99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że będzie to wspomniany krem do demakijażu firmy Isana :) ! Obserwuję Sara z bloga foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten piaskowy lakier jest boski! Muszę sobie taki zakupić, tylko, że źle się taki później zmywa. Nie jest też drogi :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten błyszczyk z wibo ma ładny kolor, ale jak mówisz że takie uczucie to szkoda.... a lakier piaskowy cudny chociaż ja pazurków nie maluję
    swiat-weni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie widziałam tej zielonej maseczki w Rossmannie, a szkoda, bo świetna

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw coś po sobie ♡