niedziela, 13 grudnia 2015

Rzeczywistość: Cienie Color Tattoo 24h Maybelline


Najpopularniejsze cienie marki Maybelline: czy na prawdę takie świetne?

Opinia od producenta:

Maybelline, Eye Studio, Color Tattoo 24Hr to kremowo - żelowy cień do powiek. Aż do 24 godzin utrzymywania się koloru. Technologia Maybelline Eye Studio pozwala na stworzenie super - nasyconego cienia. Kremowo - żelowa konsystencja Color Tattoo 24Hr pozwala na łatwe nałożenie cienia, który nie blaknie. 
 
Moja opinia: 
Nigdy nie miałam nic z firmy Maybelline, co jest raczej oczywiste, ponieważ będąc nastolatką nie mam setek złotówek na koncie. Cienie kupiłam na promocji -49% w Rossmanie. 
Pozytywnie mnie zaskoczył! Na pewno nie mogę potwierdzić, że trzyma się 24h na powiekach, ale na pewno spokojnie wytrzymają cały dzień. Mają świetne kolory, kocham naturalne odcienie, ale można znaleźć również metaliczne, z drobinkami i złote. 


 Co jeżeli mam tłustą cerę i wszystkie cienie ze mnie "spływają"?

Co prawda moja skóra jest bardzo sucha z powodu stosowania leków, ale moja mama, która od zawsze miała i nadal ma problemy z tłustą cerę już je przetestowała. Oczywiście używa głównie matowych cieni, które w połączeniu z bazą utrzymują się u niej wyjątkowo długo. Po przetestowaniu Color Tattoo ode mnie kupiła sobie ich zapas. 



Cienie matowe idealnie nadają się jako baza do następnych kroków, ale również pięknie i naturalnie wygląda nałożony jeden cień. Uwielbiam w nich również solidne, piękne, szklane opakowanie :)
Mój ulubiony, neutralny, idealny na codzień odcień: Creme De Rose 91

A jakie są Wasze ulubione kolory? Co sądzicie o tym, kultowym już produkcie?

CENA: ok. 25 złoty
OCENA: 8/10 
(odjęte punkty za cenę, która jest za wysoka jak na jeden cień)

7 komentarzy:

  1. Chciałam je wypróbować, ale niestety cena nie zachęca. Szkoda tylko ze jestem na tyle niespostrzegawcza ze nie zauważyłam tej promocji 😞
    Ale mylę ze na święta sobie na niego pozwolę ^^. A co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli trafi się zastrzyk pieniędzy lub taka okazją jak święta to jak najbardziej musisz! :) Polecam szukać na stronach internetowych, o wiele taniej, częste rabaty i dni darmowej dostawy.

      Usuń
  2. nie jestem pewna czy bym je kupiła, widzę że wysoko je oceniłaś ale jednak nie przemawiają do mnie, chociaż ta opinia... aż mam ochotę spróbować.. ale jak mówisz taka cena za 1 cień?

    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też cena tych cieni jest za duża!

    zapraszam się do prostego konkursu gdzie wystarczy zaobserwować mnie i moją koleżankę żeby brać udział :)

    http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!

    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam zakupy na stronach internetowych. Jest taniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele o tych cieniach ja jednak swojego color tatoo jeszcze nie kupiłam jak na razie testuję inne cienie między innymi z bell

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw coś po sobie ♡