sobota, 26 grudnia 2015

Lidlowa odżywka, nowy hit?


W ostatnim czasie w Lidlu pojawiły się tanie odżywki do paznokci. Nie są one jednak w stałej ofercie sklepu, dlatego nie w każdym jeszcze da się je jeszcze znaleźć. Osobiście najbardziej skupiłam się na tych koloryzujących, do wyboru są 3 kolory-nude, french i czerwień. Muszę zaznaczyć też, że moje paznokcie są bardzo problematyczne, cienkie, rozdwajające, łamliwe.

 

Muszę przyznać, że produkt bardzo miło mnie zaskoczył. Ma bardzo ładne krycie, wystarczą tylko 2 warstwy, by uzyskać ładny, nudziakowy kolor. Moje paznokcie przyjęły ten "lakier" dość dobrze, przestały się tak bardzo rozdwajać, płytka po pierwszym użyciu była spójniejsza. Bardzo szybko wysycha i łatwo nakłada, ale często powstaje przy nim nierówna powierzchnia, coś jakby grudki. 
Duże zastrzeżenia można mieć co do trwałości, wytrzymuje 2 dni, trzeciego trzeba już zmyć.
Nie wzmacnia też zbyt dobrze paznokcia, gdy jest nałożony i może się on podłamać.

 
2 warstwy odżywki w kolorze Nude.
Jak widać paznokcie nie są równej długości, ponieważ dopiero je zapuszczam, by były równe.

Jeśli chodzi o "French", absolutnie nie jest taki jak producent ukazuje na opakowaniu, nie ma krycia.
Nadaje on jedynie mleczny kolor. Jest przyjemny, nadaje zdrowego wyglądu. Trzeba uważać, żeby nie doszło do skórek, bo wygląda to bardzo źle. Przy tej odżywce rzadziej pojawiają się grudki, płytka jest bardziej gładka. Zdecydowanie bardziej utwardza paznokieć niż "Nude".


Podsumowując: "Nude" nadaje się według mnie tylko jako zwykły lakier z kolorem, który delikatnie odżywia paznokieć, "French" nadaje zdrowego, naturalnego, ale bardzo ładnego wyglądu i rzeczywiście wzmacnia.

Cenowo przedstawiają się następująco:
  • odżywka koloryzująca 6w1: 6.99zł
  • odżywka-serum 9w1: 5.99zł
Myślę, że są warte swojej ceny, ponieważ są niemalże identyczne co odżywki firmowe, a jak wiadomo placi się za markę. Używam je krótki czas, paznokcie są już widocznie wzmocnione. Zamierzam napisać w przyszłości notkę o całej pielęgnacji moich paznokci, myślę, że się Wam spodoba.




Niedługo zamierzam kupić zestaw do manicure hybrydowego, więc chcę, żeby do tego czasu były jak najlepsze. Waham się jednak czy lepsza będzie zwykła lampa UV 36W czy LED 9W.
Może któraś z Was ma z nimi doświadczenie?

A jakie są Wasze sprawdzone odżywki?




5 komentarzy:

  1. tez mam ja i moim zdaniem jest super !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je też w biedronce i chyba rossmanie. Czy ich produkcją nie zajmuje się Eveline ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć tak, więc w tym przypadku płaci się za firmę. :)

      Usuń
  3. Ile kosztują takie odżywki? :) Może bym sobie takie kupiła :P

    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te odżywki produkuje Eveline i bez problemu dostaniemy je w zwykłych drogeriach:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw coś po sobie ♡